Sunday, October 7, 2018

Eye Treatment Youth Shaklee

Apa keistimewaan Eye Treatment Youth Shaklee ni??


Tidak perlu ragu untuk menggunakan Eye Treatment Youth Shaklee ni.. Sebab bahan yang digunakan 100% semula jadi..

Penggunaan selama 28 hari, 2 kali sehari iaitu siang dan malam, mampu mengurangkan garisan halus di bawah mata, kedutan dan garisan pada bawah mata. Semua ni boleh kita rasa seawal 7 hari*. Bergantung juga dengan kulit seseorang ya.. Sebab ada yang boleh rasa kesan nya awal.. ada juga yang dapat kesan lambat..

Selain dari itu, Eye Treatment ni juga boleh membantu untuk kurangkan lingkaran hitam pada mata dan kesembapan mata.. Ini selalu berlaku pada ibu-ibu atau kita yang slalu stay up waktu malam.. Dengan menggunakan Eye Treatment, tidak perlu risau lagi.

Eye Treatment mampu haluskan kontur mata, menganjalkan dan menghidrat keliling kulit mata kita. Eye Treatment ni juga ada 'cooling tip'.. apa benda ni?? cooling tip membantu untuk segarkan dan beri tenaga pada sekeliling mata dengan cara urutan.. Selain dari segarkan dan beri tenaga, ianya juga mampu melancarkan peredaran darah di sekitar mata kita.

Eye Treatment Youth Shaklee sudah diuji sebelum dipasarkan.. diuji dari pelbagai segi. Salah satu keselamatannya.. oke contohnya, kalau kita apply Eye Treatment tersebut di sekitar mata, dan tergosok masuk ke dalam mata, kita tidak perlu risau.. selain itu, kita tidak perlu risau dengan pori-pori kita akan tersumbat jika apply Eye Treatment ni.. tidak akan menyumbatkan pori-pori sekitar mata kita.. dan tidak menyebabkan bintik-bintik kolestrol pun..

Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut!💗💗


No comments:

Post a Comment